Ajankohtaista

 


Tiedote S-pankin asiakkaille 21.11.2017:

4finance Oy:n ja S-pankin välinen yhteistyö päättyy 30.11.2017. Meille on tärkeää, että tiedät, miten ja milloin tämä vaikuttaa asiointiisi yrityksessämme. Tässä kirjeessä kerromme asiasta yleisesti ja tiedotamme lisää, kun muutos on ajankohtainen.

Mikä muuttuu?
Sopimuksen päättymisen aiheuttama muutos koskee pääasiallisesti maksuliikennettä. Mikäli olet S-pankin asiakas, lainasi maksetaan ilmoittamallesi S-pankin tilille toisen pankin kautta. Tämän johdosta laina siirtyy tilillesi 1-2 pankkipäivän kuluessa.
Lisäksi lainasi takaisinmaksu tapahtuu ilmoittamallemme Nordean tilille. Maksun kirjautumisviive on 1-3 pankkipäivää. Saat normaaliin tapaan vahvistuksen maksusi kirjautumisesta ja lainan sulkeutumisesta sähköpostilla ja tekstiviestillä.
Uusi tilinumero, jolle takaisinmaksu S-pankin tililtä suoritetaan, on FI4118203000022608 / Vivus.fi

Mitä minun tarvitsee tehdä?
Mikäli olet tallentanut 4finance Oy:n maksunsaajaksi verkkopankkiisi, muistathan muuttaa saajan tilinumeron yrityksemme Nordean tilinumeroksi. Muita toimenpiteitä yhteistyön päättyminen ei Sinulle aiheuta. Muistathan kuitenkin ottaa huomioon viiveen lainan ja maksujen siirtymisessä 1.12.2017 alkaen.

Mistä saan lisätietoa?
Saat lisätietoja nettisivuiltamme www.vivus.fi lähettämällä sähköpostiviestin osoitteeseen asiakaspalvelu@vivus.fi tai soittamalla numeroon 0600 550 750 (0.76,-/min + mpm/pvm)