Voit valita lainahakemuksen yhteydessä joko automaattisen tai manuaalisen maksukyvyn arvioinnin. Valitessasi automaattisen arvioinnin saat lainapäätöksen tyypillisesti 5 minuutin kuluessa. Manuaaliset hakemukset käsitellään asiakaspalvelun aukioloaikoina, kuitenkin enintään 72 tunnin kuluessa hakemuksen lähettämisestä.
Myönnämme vain yhden lainan kerrallaan. Voit tehdä nostoja profiilisi kautta luottorajasi puitteissa. Huomioithan, että lainasi eräpäivä ei muutu nostojen yhteydessä.
Laina siirtyy ilmoittamallesi tilille valitsemasi palvelutason mukaisesti. Nordean, S-pankin, POP-pankin, Handelsbankenin ja Ålandsbankenin tileille siirtymiseen menee 1-3 pankkipäivää. Maksupalvelumme on avoinna klo 7-23 välisenä aikana.
Takaisinmaksu tapahtuu lähtökohtaisesti 4 erässä, mutta voit halutessasi maksaa koko lainan kerralla takaisin milloin vain, kunhan varmistat kokonaissumman maksupäivänä profiilistasi tai asiakaspalvelustamme.
Voit siirtää eräpäivää 30 päivällä tiettyjen ehtojen täyttyessä. Ohjeet eräpäivänsiirtoon löydät profiilistasi.
Voit nostaa lisää lainaa luottorajasi puitteissa, kun edellinen nostosi on käsitelty. Profiilissasi oleva lisänostopainike on aktiivinen noston ollessa mahdollinen.
Voit asettaa lainakiellon palveluumme kirjallisella anomuksella. Anomuksen tulee sisältää tarkat henkilötietosi ja pyyntö lainakiellosta.
Löydät salasanan palautuslinkin painamalla etusivumme oikean yläkulman kohtaa ”kirjaudu”. Klikkaa linkkiä ”unohditko salasanasi?” ja syötä sähköpostiosoitteesi. Lähetämme ohjeet salasanan vaihtamiseksi sähköpostiisi.
Kyllä. Voit hoitaa toisen henkilön laina-asioita, jos olet toimittanut meille asiaan kuuluvan virallisen valtakirjan.
Emme ole velvollisia kertomaan syytä hylättyyn lainapäätökseen. Lainaehdoistamme löydät luultavasti syyn hylättyyn lainapäätökseen.
Ota pikimmiten yhteys asiakaspalveluumme, niin katsotaan yhdessä mitä voimme asialle tehdä.