Voit valita lainahakemuksen yhteydessä joko automaattisen tai manuaalisen maksukyvyn arvioinnin. Valitessasi automaattisen arvioinnin saat lainapäätöksen tyypillisesti 5 minuutin kuluessa. Manuaaliset hakemukset käsitellään asiakaspalvelun aukioloaikoina, kuitenkin enintään 72 tunnin kuluessa hakemuksen lähettämisestä.
Myönnämme vain yhden lainan kerrallaan. Voit tehdä nostoja profiilisi kautta luottorajasi puitteissa. Huomioithan, että lainasi eräpäivä ei muutu nostojen yhteydessä.
Laina siirtyy ilmoittamallesi tilille valitsemasi palvelutason mukaisesti. Nordean, S-pankin, POP-pankin, Handelsbankenin ja Ålandsbankenin tileille siirtymiseen menee 1-3 pankkipäivää. Maksupalvelumme on avoinna klo 7-23 välisenä aikana.
Voit siirtää eräpäivää 30 päivällä tiettyjen ehtojen täyttyessä. Ohjeet eräpäivänsiirtoon löydät profiilistasi.
Voit nostaa lisää lainaa, kun edellinen nostosi on käsitelty. Profiilissasi oleva lisänostopainike on aktiivinen noston ollessa mahdollinen. Nostoja voit tehdä asiakasprofiilistasi tai soittamalla asiakaspalveluumme.
Voit asettaa lainakiellon palveluumme kirjallisella anomuksella. Anomuksen tulee sisältää tarkat henkilötietosi ja pyyntö lainakiellosta.
Löydät väliaikaisen salasanan tilauslinkin painamalla etusivumme oikean yläkulman kohtaa ”kirjaudu”. Klikkaamalla linkkiä ”unohditko salasanasi?” voit tilata väliaikaisen salasanan puhelimeesi. Väliaikaisen salasanan avulla pääset kirjautumaan profiiliisi ja vaihtamaan itsellesi uuden pysyvän salasanan.
Kyllä. Voit hoitaa toisen henkilön laina-asioita, jos olet toimittanut meille asiaan kuuluvan virallisen valtakirjan.
Emme ole velvollisia kertomaan syytä hylättyyn lainapäätökseen. Lainaehdoistamme löydät luultavasti syyn hylättyyn lainapäätökseen.
1.9.2019 jälkeen myönnetyt lainat on mahdollista maksaa takaisin 4 kuukausierässä. Tätä ennen solmitut lainasopimukset tulee maksaa kerralla takaisin eräpäivään mennessä.
Ota pikimmiten yhteys asiakaspalveluumme, niin katsotaan yhdessä mitä voimme asialle tehdä.